Smrsajte 10 kg za mesec dana: Dijeta sa jajima

Dijeta sa jajima spada u oprobane načine da se za kratko vreme oslobodite viška kilograma. Postoji nekoliko verzija, a za vas smo izdvojili najumereniju koja se bazira na smanjenom unosu ugljenih hidrata.



Smršajte 10 kg za mesec dana: Dijeta sa jajima

Da biste izbegli monotoniju koja često razlog neuspeha dijete možete na meni da uvrstite još neke namirnice. Zapravo, preporučena hrana su, osim jaja, „mršavo“ meso (piletina, ćuretina, riba), voće, povrće sa malo ugljenih hidrata, biljni čajevi bez šećera i voda. Značajno je smanjen unos ugljenih hidrata, a hleb, testenina i krompir su strogo zabranjeni.
Za tri meseca pridržavanja ovog režima ishrane možete oslabiti i do 30 kilograma.
Jedan od najčuvenijih promotera ove dijete je holivudski glumac Adrian Brodi koji je izgubio 15 kilograma pripremajući se za ulogu u filmu „Pijanista“. Njegova verzija ovi dijete bila je sledeća: on je jaja jeo za doručak, manje parče grilovane piletine za ručak i parče ribe sa parenim povrćem za večeru.

PRIMER DIJETETSKOG PLANA
Doručak
2 kuvana jaja
1/2 grejpfruta

Ručak
pečena piletina bez kožice
zelena salata
Večera
Omlet od 2 jajeta sa spanaćem i paradajzom

One Comment

  1. Među hranom bogatom proteinima, jaje je najbogatija mešavina esencijalnih aminokiselina, ključnih jaja-u-ishraniza razvoj dece, adolescenata i mladih osoba. Jaje sadrži visok nivo antioksidansa što znači da može čak sprečiti makularnu degeneraciju, glavni razlog slepila zbog starosti.

    Naučnici su objavili da bi se jaje moglo nazvati “superhranom” zato što povoljno utiče na zdravlje te pomože u borbi protiv gojaznosti. Nutricionisti kažu da su jaja jedno od najhranjivijih prehrambenih proizvoda današnjice te preporučuju konzumaciju jednog na dan.
    Mada, u poslednji vreme, sa svih strana nas “bombarduju” podatkom da jaja ne smemo jesti onoliko koliko želimo jer znatno podižu holesterol u krvi.

    Nutricionisti takođe ističu da su jaja odlična hrana u raznim dijetama. Iako u jajetu ima malo kalorija (jaje srednje veličine ima oko 80 kalorija) ono je bogato nutrijentima koji su ključni za zdravlje, a to su posebno vitamin D, vitamin B12, selen i kolin. Samo jedno jaje daće vam 20 posto preporučene doze vitamina D, a manjak vitamina D povezan je s čitavim nizom medicinskih problema.

Leave a Comment