Manly Scents




PARFEM GOVORI
svasta o osobi koja ga je odabrala. To je one whole package – nije samo miris u pitanju, to je osecaj koji taj miris okida, pitanje odabira na osnovu trenutnog osecaja, zivotne faze.

Kada neko ne menja parfem godinama, za mene to znaci da se poprilicno zaglavio, da se ne menja, ne raste. Vracanje na parfeme nije opcija, to okida secanja i zaustavlja u vremenu, tiho koci progres. Sada imam svoju novu selekciju parfema i bas me zanima kako ce se menjati.

I vec sam dosadna jer uvek pomislim koliko je neverovatno kako znalacki prave kampanje za parfeme. Vizualizacija sadrzaja boce u reklami je uvek perfektno precizna. Tako, iako mi se bezgranicno svidja kampanja za Pretty od Elizabeth Arden, jasno mi je da to nije parfem za mene. Ili, da je Stella in Two Peony moj.

Isto to sazna se jednostavno i na osnovu boce. Tako sam odmah znala da je Marc Jacobs moj parfem za hladne dane. I tako, dodjoh do dizajna bocica za parfeme, i citanja. Evo nekoliko predivnih, koje bi mogli da nose razni zanimljivi muskarci, ali bi od ovih par mom muzu odgovarao samo ovaj prvi, by Sir Paul Smith. Tako je sarmantan i vrcav, ozbiljan i duhovit, ostar i ostrouman, jednostavan, funkcionalan, samosvestan i viseslojan.

Evo i nekih drugih i drugacijih, perfektnih za neke druge muskarce koji su savrseni nekim drugim smizlama. * ^ _ ^ *







Izvor: janaorsolic