Ko muškarcima kupuje donji veš?

Nedavno sprovedeno istraživanje pokazalo je da muškarci retko kada kupuju sami svoj donji veš i da to za njih uglavnom čine majke, devojke ili supruge, te da su reklame za muški veš prvenstveno namenjene ženama.

Muškarci kupuju donji veš najviše oko 17 godina u toku života, između 19. i 36. godine, dok žive sami, bez porodice.

Pre toga, tokom detinjstva i tinejdžerskih dana, to umesto njih čine njihove mame, a kasnije njihove devojke ili supruge, rezultat je istraživanja koje je sproveo britanski lanac prodavnica Debenhems.

“Veoma je čudno da čak i najveće muškarčine šalju žene da umesto njih kupuju donji veš, odevni predmet koji je u najneposrednijem kontaktu sa njihovom muževnošću”, kazao je predstavnik Debenhemsa.

“Verujem da bi frojdovska analiza ovakvog ponašanja dala jasniji uvid u ljudske odnose”, dodao je on.

Ovaj fenomen su zapazili i drugi maloprodajni lanci, pa nije čudno što proizvođači, kao što je italijanska robna marka “Armani”, svoje reklamne kampanje namenjuju prvenstveno ženama, objavljivanjem fotografija zgodnih muškaraca u erotskim pozama poput one s britanskim fudbalerom Dejvidom Bekamom.

Predstavnici kompanije “M&S” su primetili da veš koji reklamira Dejvid Bekam najviše kupuju žene, a ne muškarci i da komentare o muškom donjem vešu na njihovom veb sajtu uglavnom pišu žene.