Sajt Za Cas- web hosting, registracija domena, izrada sajta

Objavi na Facebooku


Is a good night's sleep crucial for your health?

„Ljudi misle kako je spavanje gubitak vremena“ kaže James P. Krainson, lekar u Dijagnostičkom centru za poremećaje spavanja na Floridi, „Ali oni ne shvataju da će ih san učiniti produktivnijima“.

Dobar san će vam takođe pomoći da poboljšate memoriju, smanjite gojaznost, rizike srčanih oboljenja i regulisete pritisak. Mnoga istraživanja su potvrdila da je san važan za zdravlje poput pravilne ishrane ili treninga.

Sa svim dokazanim zdravstvenim prednostima, jednostavno ne možete ignorisatii pravilo osam sati sna. To će vam pomoći da se ponovo vratite u formu, lakše ustajete iz kreveta, budete odmorniji i zdraviji.

PROBLEM: Nemate vremena

–    Namestite alarm da vam zvoni za odlazak u krevet, kao i za buđenje. Redovan san pomaže rijavanje problema sa nesanicom.

–    20 minuta pre odlaska u krevet nemojte ništa raditi. Umijte se, tuširajte, operite zube, a ako vam preostane vremena  legnite u krevet i jednostavno meditirajte. 20 minuta pre odlaska u krevet nema poruka, nema interneta, nema telefona, nema računa i nema razgovora s partnerom o financijama, zdravlju ili vezi.

–    Spavaću sobu koristite samo za spavanje. Napravite od spavaće sobe oazu za dobro spavanje, a iz nje izbacite TV, radio, sprave za vežbanje, očistite nered, prašinu, uvek imajte urednu posteljinu. Kreirajte pozitivnu i tečnu atmosferu.

PROBLEM : Nesanica

–    Popijte neki opuštajući čaj pre spavanja. Lavandu, kamilicu, lipu, matičnjak ili odoljen.

–    Aromaterapija takođe pomaže. Pre odlaska u krevet udišite miris eteričnog ulja lavande.

PROBLEM: Loš san

Loš san uključuje hrkanje i nedostatak svezeg vazduha.

–    Više ćete hrkati ako ste gojazni. Zbog toga biste trebali izgubiti na težini.

–    Spavajte na strani umesto na leđima.

–    Smanjite količinu alkohola jer alkohol opušta mišiće i veća je verovatnoca da ćete hrkati.

snoring-sleep-apnea-cpap-improvements

VizioShop.com - prodavnica majica