Sajt Za Cas- web hosting, registracija domena, izrada sajta

Objavi na Facebooku


Paralelno sa kratkim sekvencama iz amaterskih video snimaka, koji predstavljaju najveći deo njegove ponude, YouTube nastoji da poveća ponudu vezanu za sadržaje obuhvaćene zakonima o emitovanju u integralnoj verziji i da udvostruči aktivnosti vezane za reklame.

“Ukoliko bismo jednostavno nastavili da se usmeravamo na naš reklamni model, to bi bilo dosta za stvaranje dovoljnih mogućnosti za veće prihode”, istakao je jedan od rukovodilaca popularnog video sajta Dejvid Jun.

Medijski giganti zaziru od potpisivanja ugovora o emitovanju svojih sadržaja na YouTubeu zbog još velike piraterije, ističu analitičari, koji smatraju da je to jedna od dve “kočnice” koje ovaj gigant ima u svom modelu privređivanja.

Drugi problem je u tome što “Jutjub” ne uspeva da unovči na odgovarajući način kolosalni broj korisnika (125 miliona mesečno), uprkos inicijativama vezanim za reklame i nove načine komunikacije. Osim toga, oglašivači ne odobravaju da se njihove reklame pojavljuju na ilegalnim video sadržajima.

Uprkos potpisivanju ugovora o podeli prihoda sa nekim filmskim studijima i TV kanalima, YouTube danas želi da ide dalje kako bi korisnicima ponudio bogatije i novije sadržaje i na taj način stvorio veći reklamni prihod.

VizioShop.com - prodavnica majica